amandanorrman

Alla inlägg den 14 augusti 2013

Av Amanda Norrman - 14 augusti 2013 22:30

Hejsan! Idag fyller jag 15 år, och jag har haft en toppen dag med nära och kära! :)

Jag har vart på tuna med min syster som bjöd på födelsedags fika och när jag kom hem blev jag överraskad av mina allra bästa vänner som hade bakat tårta och sjöng så fint för mig!
Så otroligt gulliga ni är, och ett extra tack till Linnea som planerade allt
Här får ni iallafall lite bilder på vad jag fått :)

Det här fick jag av min underbara familj! På kortet står det att jag har fått en resa till Stockholm, grönalund 17/8 när the fooo ska dit och vara med i sommarkrysset!! :) Fick även en resa till Spanien i september + en valfri klocka + en moppe och att dom betalar körkortet!! :D

Det här fick jag av mina underbara vänner Linnea, Elin och Åse!
Älskar er mest tjejer!!

Det här fick jag av fantastiska Mickis! + Ett par strumpor som jag har på mig ;) Tack så jätte mycket bästavän, du är värd guld!

Det här fick jag av min mormor och morfar, kusiner, faster, farbror och ett kort från mina sysslingar i Göteborg :)

Tack alla för allt!
#birthday #love #family #friends #awezome #day

Tidigare månad - Senare månad

Om mig


AMANDA NORRMAN

Fråga mig någonting?

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards