amandanorrman

Alla inlägg under juli 2013

Av Amanda Norrman - 31 juli 2013 01:28

Idag har det regnat typ hela dagen så därför har jag, lelle och Becca haft high school musical maraton i husvagnen. Så sjuk länge sen man såg alla dom filmerna! Vi hade en grymt rolig dag och filmerna har väckt upp massa gamla minnen :)

Hoppas att ni hade en bra dag!

#regn #sommar #film

Av Amanda Norrman - 30 juli 2013 00:20

Hejhej!
Idag har det vart en grym dag. Jag har vart med min bästavän Elin hela dagen. På förmiddan fick vi passa Electra för min syster jobbade, sen på eftermiddan har vi fikat och vart på tuna och shoppat.
Jag köpte en foundation från Max factor för 159kr och en liten ögonskuggs palett från hm för 59kr.

#shopping #bästavän

Av Amanda Norrman - 28 juli 2013 16:11

Hejsan!
För några veckor sen köpte min storasyster en hundvalp och idag fick vi äntligen ta hem henne :)
Hon är 8 veckor och söt som socker!

#söt #valp

Av Amanda Norrman - 27 juli 2013 23:23

Hejsan!
Nu så ska jag ha spa kväll med Linnea och Becca, myspys!
Idag har jag inte gjort så mycket, mest chillat med lelle, dansat och hoppat studsmatta :)
Hoppas ni får en bra kväll!

#spa #night #with #my #girls

Av Amanda Norrman - 26 juli 2013 18:13

Nu sitter jag ute i solen och pluggar lite ur mopedboken och lyssnar på underbara the fooo. Längtar sjuukt mycket tills jag får körkortet :) Så nu blir det att plugga gärnet i några veckor.
Tidigare idag har jag vart med Mickis, vi satt mest ute i solen och chillade :) tyvärr så kommer ingen bestfriend tag idag men lovar att den kommer ut snart.

Hoppas att ni har haft en bra dag!

#sommar #sol


Av Amanda Norrman - 25 juli 2013 23:11

Hejsan!

Idag har jag varit med Mickis typ hela dagen. Först va vi på teorikurs på moppeskolan, sen köpte vi mat på donken och nu har vi badat hela kvällen.

Nu tänkte vi göra en bestfriend tag som antagligen kommer upp på bloggen imorgon   


Men här får ni en crazy video från badet!



 

Av Amanda Norrman - 24 juli 2013 21:11

Ikväll är jag och min lillasyster hemma själva med pappa, så därför fixade vi en liten överraskning för honom :)

[Bild]

Om mig


AMANDA NORRMAN

Fråga mig någonting?

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<<
Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards